026 – 202 29 41 contact@oraict.nl

Je telefonische bereikbaarheid

Een telefonie oplossingen die meegroeit met je bedrijf.

Vast of Mobiel

Of je nu een groot of klein bedrijf hebt, een vaste telefoonlijn geeft een professionele uitstraling naar je klanten. Hiernaast biedt dit je ook verschillende mogelijkheden. Bijvoorbeeld wanneer je niet bereikbaar bent kun je gemakkelijk een antwoordservice inschakelen of de oproep naar een collega laten doorsturen. Alles geheel naar eigen wens in te stellen.

Flexibel

Een telefonie systeem dat aangepast kan worden op je huidige en toekomstige bedrijfssituatie. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om VoIP nummers of gebruikers aan te maken of te verwijderen wanneer dit nodig is. Zo betaal je altijd en alleen voor wat je verbruikt.

Cloud telefonie

Je telefooncentrale in de cloud. Zo ben je niet afhankelijk van apparatuur bij  op kantoor en bijbehorende onderhoudscontracten. Telefonie in de cloud is flexibel en schaalbaar voor ieder bedrijf. Ook voor ZZP-er’s.

Bellen met je zakelijke nummer

Standaard beschik je over een gratis app waarmee je kunt uitbellen naar klanten met een zakelijke nummer. Liever een vast toestel of beide? Geen probleem. Er zijn veel mogelijkheden.

Zelf alles regelen

Via een online portaal kun je gemakkelijk gebruikers toevoegen of verwijderen. Ook kun je zelf bepalen wat er met een oproep moet gebeuren. Zo zijn er verschillende modules beschikbaar waarmee je het telefonie verkeer kunt instellen.

Helemaal ontzorgt

Geen tijd of kennis om je telefonie zaken in te regelen? Geen enkel probleem. Wij nemen dan het volledig beheer van je telefonie over. Je neemt dan contact op met ons, geeft je wensen door en wij gaan voor je aan de slag.

Slimme telefonie functies en modules

Telefonie op maat gemaakt en direct aan te passen als het nodig is.

Belgroepen

Maak gemakkelijk verantwoordelijke afdelingen met behulp van belgroepen. Je kunt ervoor kiezen om oproepen evenredig te verdelen of tegelijk naar de betreffende collega(s) te laten uitkomen.

z

Meldingen

Via een melding is het mogelijk een welkomsboodschap in te spreken. Ook kun je meldingen gebruiken met andere modules.

Filter

Een filter maakt het mogelijk om oproepen met een specifieke waarde, bijvoorbeeld netnummer of een volledig telefoon nummer door te verbinden naar een afdeling of intern nummer. Het is ook mogelijk oproepen te laten vervallen.

e

Belplan

Jij bepaalt hoe je binnenkomende telefoongesprekken opgepakt worden. Met behulp van voorwaarden en modules kun je bepalen wanneer en waar de betreffende oproep zal worden ontvangen.

Keuzemenu

Om een oproep naar de juiste afdeling te kunnen doorverbinden kan het handig zijn een keuze menu te maken.

Voicemail naar e-mail

Wanneer je een voicemail ontvangt zal je via e-mail op de hoogte worden gesteld. In de bijlage van deze e-mail zit het voicemail bericht dat je via een mobiel of computer kunt afluisteren.

}

Openingstijden

Om je klanten te laten weten wanneer je niet beschikbaar bent, op werkdagen, in het weekend of op feestdagen kun je gebruikmaken van de module openingstijden.

Wachtrij

Soms kan het druk zijn op een afdeling. Laat een klant in een wachtrij plaatsen. Het is ook mogelijk dat wanneer een klant te lang in de wachtrij staat deze door te verbinden naar een andere afdeling of voicemail.

Browser Plugin

Met de browser plugin kun je klik-en-bellen, beheer je bereikbaarheid en zie het aantal wachtenden in een wachtrij. Er handig! De plugin is beschikbaar voor Chrome en Firefox. Er zijn natuurlijk ook oplossingen voor Safari.

Geavanceerde functies en modules

Haal nog meer uit je telefonie oplossing

Webhooks

Naamweergave

Gespreksopname

Call Me Now

Statistieken

CRM Koppeling

Fax naar e-mail

Conference

Meeluisteren

Wachtmuziek

+

Vast op mobiel

Het hebben van een vast telefoonnummer geeft een professionele uitstraling. Daarnaast kan het je handige functionaliteiten geven als je slim wilt doorverbinden naar bijvoorbeeld een collega (groep) of antwoordservice.

w

Antwoordservice

Even niet bereikbaar? laat een antwoordservice voor jou de telefoon opnemen. De telefonist(e) kan voor jou een terugbel-notitie maken of direct het nodige uitvragen als je hier instructie voor geeft.

Slim doorschakelen

Doorschakelen op basis van een set aan voorwaarden. Niemand bereikbaar? Laat de klant een bericht achterlaten of doorverbinden naar een antwoordservice.

Alle telefoonnummers

Heb jij al een vast zakelijk nummer? Deze kunnen wij natuurlijk voor je overnemen. Maar ook als je nog geen vast nummer heeft kun je kiezen uit alle regio net-nummers uit meer dan 50 verschillende landen.

Betaalbare diensten

Zaken doen met je zakelijke partner of je werknemers, voor ieder bedrijf is een geschikte oplossing die schaalbaar en betaalbaar is.
Op maat gemaakt en volledig naar jou wensen.

Nog veel meer

Ben je benieuwd naar wat voor telefonie oplossing wij voor jou kunnen leveren? Neem vrijblijvend contact met ons op. We gaan samen kijken naar een passen oplossing voor jou bedrijf.

Maak een afspraak om je wensen te bespreken